Online Bestellen

Ik kan het product dat ik wil bestellen niet vinden. Wat moet ik doen?
Je kunt het product met behulp van de zoekmachinefunctie opzoeken of door via Productgroepen de juiste groep te selecteren. Kun je het product nog steeds niet vinden? Neem dan contact op met Erciyes.

Ik mis een product in het assortment, waar kan ik dit doorgeven?
Via contactformulier of via onze klantenservice kunt u ons laten weten welk product u mist in het assortiment, Wij zullen vervolgens kijken of dit poduct toegevoed kan worden aan het assortiment..

Zijn alle producten uit de winkel online verkrijgbaar?
Ja, alle producten die in de winkel staan, zijn ook online bij deze winkel te vinden.

Is de online productprijs gelijk aan de winkelprijs?
Ja, de productprijs die je online betaalt is hetzelfde als in de winkel.

Kan ik een reeds geplaatste bestelling nog aanpassen?
Om een geplaatste bestelling aan te passen, kan je hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hoe verwijder ik producten uit mijn winkelwagen?
Ga naar Winkelwagen. Op deze pagina kun je door op het kruisje te klikken producten uit je winkelwagen verwijderen.

Hoe kan ik aangeven wanneer ik mijn bestelling wil ophalen?
Tijdens het bestellen kun je bij de check-out aangeven wanneer je jouw bestelling op wilt komen halen.

Kan ik een reeds geplaatste bestelling nog annuleren?
Het is niet mogelijk om een geplaatste bestelling online te annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Waar kan ik mijn eerder geplaatste bestellingen terugvinden?
Je kunt eerder geplaatste bestellingen terugvinden onder Mijn orders op Mijn Account.

Kan ik mijn bestelling ook telefonisch of via e-mail doorgeven?
Ja indien het in onze bezorggebied is, Nee, buiten bezorggebied is het niet mogelijlk.

Is mijn bestelling goed aangekomen?
Wanneer je een orderbevestiging van Erciyes hebt ontvangen, kun je er vanuit gaan dat de bestelling is goedgekeurd...

Waar kan ik terecht met een klacht over mijn bestelling?
Bij klachten kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen zorgdragen voor een passende oplossing.

Moet ik thuis zijn voor de levering van mijn online bestelling?
Ja, je moet thuis zijn als de boodschappen geleverd worden.

Waar kan ik zien welke producten mijn winkelwagen bevat?
Klik op Winkelwagen om de producten in jouw winkelwagen te bekijken, te wijzigen en / of te verwijderen.

Levert Erciyes door heel Nederland? :
Ja Erciyes levert door heel Nederland

Levert Erciyes ook in Belgie ? :
Ja Erciyes levert ook in Belgie.

Zijn alle producten ook online verkrijgbaar? :
Ja, alle producten zijn ook online te vinden.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven via Website?
Wanneer je inlogt in Mijn Account kun je al je persoonlijke gegevens wijzigen.

Ik heb geen orderbevestiging gekregen
Je kunt een reeds geplaatste bestelling terugvinden onder Mijn Bestelgeschiedenis in Mijn Account.

Ik wil een nieuwe orderbevestiging
Het is niet mogelijk om een nieuwe orderbevestiging te krijgen. Wel is het mogelijk om jouw order in te kijken onder Mijn Bestelgeschiedenis in Mijn Account .

Een kortingscode gebruiken:
Heeft u een kortingscode in uw bezit dan kunt u deze tijdens uw bestelling inwisselen. Dit kan in het winkelmandje, in het veld ‘Kortingscode’. Klik vervolgens op ‘Kortingsbon toepassen’, de korting wordt direct verrekend. Mocht de kortingscode niet (meer) geldig zijn, dan wordt dit getoond door middel van een melding in het scherm.

Zijn de prijzen van Erciyes Market inclusief BTW & ACCIJNS?
Ja, alle getoonde prijzen op onze website Erciyes zijn inclusief BTW & ACCIJNS.

Zijn de prijzen van Erciyes Market inclusief STATIEGELD?
Ja, alle getoonde prijzen op onze website Erciyes zijn inclusief STATIEGELD.

Worden bestellingen geweigerd:
Ja, Indien Erciyes Market twijfelt aan de echtheid van een bestelling of de betaling niet tijdig is ontvangen kan de order éénzijdig worden geannuleerd..

Ja, indien u online of telefonisch bestelt en gebruik wilt maken van onze bezorgservice is het minimale bestelbedrag € 10,- excl.tabakswaren, statiegeldartikelen, vouchers & bezorgkosten

Ja, Diepvries zoals , ijs, vlees, etc... worden niet verstuurt via het post.

De prijs van het artikel op de bon wijkt af van de prijs die de site vermeld stond. Hoe kan dit?:
De prijs van een artikel kan afwijken van de prijs die uiteindelijk op uw bon berekend wordt. Oorzaak kan zijn dat een prijs tussentijds is gewijzigd. U betaalt namelijk de prijs die geldt op de dag van bezorging, niet de prijs die geldt op de dag dat u bestelt. Het kan voorkomen dat prijzen niet juist worden weergegeven als gevolg van typefouten. In dat geval gelden de werkelijke prijzen en u kunt dan geen aanspraak maken op levering op grond van de foutief weergegeven prijzen..