Klacht & Contact

Wie is Erciyes ?

ERCIYES MARKET
Spreeuwenstraat 26
7605 XZ Almelo
E-mail: info@erciyesmarket.nl
Telefoon: (+31) 643 812 794

KvK nummer: 06081976
Btw nummer: NL.1903.623.76.B01

Rekeningnummer:
ABN: NL96.ABNA.0435.7651.24
ING: NL15.INGB.0008.0554.06

Waar kan ik naartoe met een klacht?
Erciyes doet haar uiterste best om haar diensten zo goed mogelijk en met uiterste nauwkeurigheid samen te stellen. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn met de dienstverlening of met een product wat gekocht is bij Erciyes dan kun je op de volgende manieren een klacht indienen.
•Via de telefoon: neem hiervoor contact op met Erciyes. De contactgegevens staan vermeld op de kassabon of zijn hier terug te vinden.
•Via de mail: neem hiervoor contact op met Erciyes . De contactgegevens zijn hier terug te vinden.
•Via social media: hier vind je alle mogelijkheden om via social media contact op te nemen met Erciyes.

Erciyes beantwoordt zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen een gegronde klacht. Je ontvangt in geval van een klacht geen ontvangstbevestiging van de klacht. Mocht je niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europese ODR